[python] Oficialni oznameni

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Čtvrtek Březen 13 08:05:14 CET 2003

On 12 Mar 2003 at 17:21, Petr Mach wrote:

> Jestli jde o rozpoutani flamewar, tak tu ja klidne zase rozpoutam,
> to mi docela jde :-).
>
> Jinak ja, kdyz jsem se sem prihlasil, tak jsem byl celkem zmateny vasi
> mluvou, onikanim. Ono nektere narocnejsi veci je tezke pochopit i tak,
> natoz kdyz to nekdo jeste przni onikavym vyjadrovanim. To je myslim
> jedna z pricin, proc sem mnoho lidi nenapsalo i kdyz se sem prihlasili.

To ja, kdyz jsem se sem prihlasil, mel sem takovy pocit (a porad ho trochu
mam), ze se tu bavi parta hodne dobrych kamosu (vcetne toho onikani). A
cloveku je pak trochu (jakozto cizakovi) zinantni zacit prispivat :-)).

Jinak s temi announcemi, jak tu jiz nekdo psal to je pravda, tuhle
konferenci by to obohatilo. A nemely byt jen o vlastnim pythonu, ale i
nekterych dulezitych knihovnach apod. Pokud takovy mail bude mit v $SUBJ
standardne 'ANNOUNCE', tak to nebude vadit tem, ktere to nezajima, protoze
ho sklidem smazou aniz by ho cetli :-)

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague