Re: [python] čeština v Zope

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Březen 13 18:16:58 CET 2003

On Wed, 12 Mar 2003 17:54:19 +0100, you wrote:

>Kde se dá najít, že mám tohle nastavit?
>help nic, Zope.org nic, google nic?!?
>Nicméně to zřejmě funguje, akorát mám problém když chci přejmenovat něco
>starého.
>No musím si s tím ještě zítra pohrát.
tak si hraju.
Z UTF-8 mi to nějak blblo, a nejsem s unikode ještě nějak sžitý.
Dnes jsam tam teda zkusil dát iso-8859-2. Server to zřejmě neříká browseru,
protože browser musím přepnout na toto kódování ručně. Potom jde vytvořit třeba
nový adresář, jehož titulek může obsahovat české znaky. Pokud ovšem chci titulek
opravit tak už to nejde, v tabu properties v editačním políčku je to nějak jinak
kódováno - zřejmě v unicode.

Jsem z toho rozpačitý :-(
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15