[python] čeština v Zope

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Březen 13 18:30:09 CET 2003

Dne čt 13. března 2003 18:16 Jiri Lisicky napsal(a):
> Z UTF-8 mi to nějak blblo, a nejsem s unikode ještě nějak sžitý.
> Dnes jsam tam teda zkusil dát iso-8859-2. Server to zřejmě neříká browseru,
> protože browser musím přepnout na toto kódování ručně. Potom jde vytvořit
> třeba nový adresář, jehož titulek může obsahovat české znaky. Pokud ovšem
> chci titulek opravit tak už to nejde, v tabu properties v editačním políčku
> je to nějak jinak kódováno - zřejmě v unicode.

Kontrolu kodovani lze provest kouknutim do "zdroje" te html stranky -- je tam
normalne meta tag content v hlavicce.
A co se tyce meneni tech charsetu jiz s nejakym obsahem... to bych vyrazne
nedoporucoval :-)

Na druhou stranu provozuju zope, kde je v rootu nastavene kodovani utf-8 a v
nekterych adresarich iso8859-2 a funguje to bez problem (samozrejme, pokud se
nesnazim prenaset obsah...)

--

ViNiL, the GNU Hippie

"bring them to me -- alive and unspoiled"