Re: [python] čeština v Zope

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pondělí Březen 17 12:44:34 CET 2003

On Thu, 13 Mar 2003 18:16:58 +0100, you wrote:

>tak si hraju.
>Z UTF-8 mi to nějak blblo, a nejsem s unikode ještě nějak sžitý.
>Dnes jsam tam teda zkusil dát iso-8859-2. Server to zřejmě neříká browseru,
>protože browser musím přepnout na toto kódování ručně. Potom jde vytvořit třeba
>nový adresář, jehož titulek může obsahovat české znaky. Pokud ovšem chci titulek
>opravit tak už to nejde, v tabu properties v editačním políčku je to nějak jinak
>kódováno - zřejmě v unicode.
>
>Jsem z toho rozpačitý :-(
takže výsledek a řešení:

V první řadě se musím naučit psát slovo "management".
Za druhé uvěřit, že když něco není v google tak to opravdu neexistuje.
Pak už je jasné že to co mi bylo "guruem" poraděno, byla jen zkouška zda jsem
hoden používat zope.
No a za třetí - to už je jen výsledek. Musí se nastavit property
"management_page_charset" na požadovanou hodnotu, která se má objevit v hlavičce
stránky.

Takže teď už to doufám funguje správně ;-))))
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15