[python] Prerusenie vlaken a ulozenie stavu

Zdenek Pavlas zdenek.pavlas na nextra.cz
Čtvrtek Březen 27 14:33:44 CET 2003

Marek Svitok wrote:

> Rad by som sa spytal znalych veci. Ako je to v Pythone s prerusenim
> vlaken (myslim zo strany ineho vlakna, ktore moze robit cosi ako
> loadBalancing)
>
> a ulozenim stavu, pripadne s prenesenim tychto informacii na vzdialeny
> procesor. Robil som framework pre distr. vypocty v jave a tam je nejake
> prerusenie

Tohle myslim s vlakny vubec nesouvisi, potrebujete asi distribuovat
uz bezici kod.. tohle Python neumi, umi pouze distribuovat data.

Ruby to pry s nejakym rozsirujicim modulem umi docela dobre,
viz http://www.ddj.com/articles/2002/0209/

Zdenek

--
Zdenek Pavlas