[python] Prerusenie vlaken a ulozenie stavu

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Čtvrtek Březen 27 19:00:43 CET 2003

On Thu, Mar 27, 2003 at 02:33:44PM +0100, Zdenek Pavlas wrote:

> Tohle myslim s vlakny vubec nesouvisi, potrebujete asi distribuovat
> uz bezici kod.. tohle Python neumi, umi pouze distribuovat data.
>
> Ruby to pry s nejakym rozsirujicim modulem umi docela dobre,
> viz http://www.ddj.com/articles/2002/0209/

Podle dokumentace to ale neni migrace kodu, ale jenom vzdalene volani
procedur:

    So, what is this DRb thing and why should you be interested? DRb
    literally stands for "Distributed Ruby". It is a library that allows you
    to send and receive messages from remote Ruby objects via TCP/IP. Sound
    kind of like RPC, CORBA or Java's RMI? Probably so. This is Ruby's
    simple as dirt answer to all of the above.

V podstate obdoba pythonovskeho baliku Pyro http://pyro.sourceforge.net/ .
System vzdaleneho volani procedur je asi trivialni oproti systemu
na migraci a distribuci kodu. Myslim, ze jsou k dispozici nastroje,
ktere to nejak obecne resi, ale zatim jsem s tim neprisel do styku.
Ze by http://www.mosix.org/ ?

Zdravi

Radek Kaňovský