[python] Oficialni oznameni

Jan Svec honza na py.cz
Úterý Březen 11 13:42:45 CET 2003

On Tue, 11 Mar 2003, Petr Vaněk wrote:

> *brek*brek*smrk*smrk*
> jsem dojat :)))
> o duvod vic na linuch expo otevrit oslavnou limonadu.
> btw uz jsem si kvuli tomu zmenil sluzbu.

> problemu je dost, jenze mam pocit, ze se tu spis resi takove
> "organizacni veci" - resp. kdyz odeslu technicky dotaz, tak
> na nej mnohdy nevyvolam zadnou reakci, takze se spis
> hrabu v guglu atd.

Ono jde o to, ze svet Pythonu je prilis velky na nasi malou
komunitu a temer kazdy clovek dela v necem jinem nez ten
druhy :(

> to je take slozitejsi - osobne mi moc nevyhovuje vytvaret
> si vlastni rozcestnik, a pote zadat vinila, aby jej "uploadoval".
> primlouvam se za nejake rozhrani.

> ja se napr. hodne venuju PyQt - otazka zni: zajima to vubec
> nekoho? rozhodne nechci vzit nejaky clanek a prekladat ho,
> spis sepsat par poznatku apod. jenze kde neni zpetne vazby,
> neni ani chuti ku psani.

PyQt je vyborna vec (osobne si myslim, ze lepsi nez wx),
takze jestli mas chut, pis, pis, pis, pak si to prectu a dam
ti vedet :)

> jsou tu vubec takovi pythonni programatori? resp. z py.cz
> mam uvedeny odkaz na svuj web, a za celou dobu jsem
> z cech a slovenska nedostal jediny email vztazeny k programum.
> je to celkem nepodstatne, ale zarazejici.
>
> na druhou stranu - ma vlastni hniloba a lenost zapricinila,
> ze prestoze jsem kdys stahnul a drobet upravil PyTicker
> meho jmenovce, kanadaka, ani jsem mu nove verze neposlal.
> popel na hlavu.

Na preklad tutorialu se mi ozvali asi tri lidi s opravama
preklepu, jeden se zadosti abych to zabalil v ZIPu a zbytek
bylo mnoho spamu pro nic, ale kdyz si zase uvazim, ze urcite
nekomu pomuze, musim byt rad aspon za to neco.

> treba si mysleli, ze je za registraci "punch and pie" (c) cartmann

A on neneni?

--
Jan Svec       | Znate jazyk Python? NE? |