[python] Oficialni oznameni

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Březen 13 08:43:58 CET 2003

Dne čt 13. března 2003 08:05 Martin Hassman napsal(a):
> To ja, kdyz jsem se sem prihlasil, mel sem takovy pocit (a porad ho trochu
> mam), ze se tu bavi parta hodne dobrych kamosu (vcetne toho onikani). A
> cloveku je pak trochu (jakozto cizakovi) zinantni zacit prispivat :-)).

Rekl bych, ze se pristi sobotu uvidime poprve ;-)
Problem je v tom, ze jsme se od zacatku snazili byt jaksi neformalni. Zadne
vykani, sahodlouhe slusnostni fraze atd. Dyt nas zas tolik neni, ne?

> Jinak s temi announcemi, jak tu jiz nekdo psal to je pravda, tuhle
> konferenci by to obohatilo. A nemely byt jen o vlastnim pythonu, ale i
> nekterych dulezitych knihovnach apod. Pokud takovy mail bude mit v $SUBJ
> standardne 'ANNOUNCE', tak to nebude vadit tem, ktere to nezajima, protoze
> ho sklidem smazou aniz by ho cetli :-)

Hm, to je moje TODO. Novinky z www.py.cz se budou preposilat do konference
v okamziku zverejneni. Nez to udelam, budete se muset spokojit s webem.
S tim bych chtel pripomenout, ze novinku muze na webu vytvorit kazdy! Proste
pridate objekt "Novinka" a posleze zazadate o jeji zverejneni.

--

ViNiL, the GNU Hippie

"bring them to me -- alive and unspoiled"