Multithread debugger (RE: [python] python)

Jan Matejka matejka na cat.cz
Čtvrtek Říjen 9 12:49:20 CEST 2003

Nevite nekdo pls. o nejakem debuggeru, ktery umi ladit pythonovske
vicethreadove programy ve win?

Jinak pro ladeni rad pouzivam http://hapdebugger.sourceforge.net/
,obsahuje jednoduche ide a hlavne na rozdil od IDLE a Python Win IDE
ladeny program bezi v jinem procesu nez debugger.

Jan Matejka

-----Original Message-----
From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of
Jiří Vágner
Sent: Thursday, October 09, 2003 11:37 AM
To: Konference uživatelů Pythonu a spol.
Subject: Re: [python] python

pyEditory co jsem prubnul :

Boa contructor - http://boa-constructor.sourceforge.net/
eric ID - http://www.die-offenbachs.de/detlev/eric3.html
Komodo - http://www.activestate.com/Products/Komodo/
Wing IDE - http://wingide.com/wingide
IDLE - http://www.python.org/idle/
Python Win IDE (v baliku ActivePython) -
http://www.activestate.com/Products/ActivePython/more_information.plex
Eclipse + python pluginy
starej Jext ma podporu pro Python

........ale pokud jses zvyklej na komfort jaky poskytuji skoro vsechny
IDEcka pro developery pod Widlema, tak zaplaces a posleze budes pekne
nakrknutej jako ja. Takova kravina jako ze si napises objekt. a sup
vyskoci ti okynko s metodama a propertama (AutoComplete, CodeComplete,
blabla......kazdej tomu rika jinak), to co umi Delphi, JBuilder,Eclsipse

s Javou tak na to zapomen (teda trochu mi to slapalo v PythonWinIDE). To

ani nemluvim o tom ze, ze v Eclipsu, VS nebo NetBeans ti nejenom
vyskacou metody a property ale i dalsi vokynko s helpem. To se pak
programuje jedna basen.

Pro rejpaly : Vim ze erik ten autocomplete ma taky ale me se proste ho
nepodarilo rozchodit, stejne tak jako rozjet erica pod Widlema, to je
taky horor.  :(

Fakt nechapu jak je mozny ze tak super jazyk jako je Python nema poradny

editor.   :((((((

Takovy nejaky pyBuilder Personal by se fakt hodil. :)