[python] python

Jan Svec honza na py.cz
Čtvrtek Říjen 9 13:45:14 CEST 2003

On Thu, 9 Oct 2003, Jiří Vágner wrote:

> ........ale pokud jses zvyklej na komfort jaky poskytuji skoro vsechny
> IDEcka pro developery pod Widlema, tak zaplaces a posleze budes pekne
> nakrknutej jako ja. Takova kravina jako ze si napises objekt. a sup
> vyskoci ti okynko s metodama a propertama (AutoComplete, CodeComplete,
> blabla......kazdej tomu rika jinak), to co umi Delphi, JBuilder,Eclsipse
> s Javou tak na to zapomen (teda trochu mi to slapalo v PythonWinIDE). To
> ani nemluvim o tom ze, ze v Eclipsu, VS nebo NetBeans ti nejenom
> vyskacou metody a property ale i dalsi vokynko s helpem. To se pak
> [...]

Mozna je to kvuli tomu, ze Python neni Java nebo C nebo ObjectPascal,
proste autocomplete v editoru udelat nejde (pokud zrovna nehodlate po
kazde uprave kodu spoustet znovu interpretr a zjistovat co se bude dit).

Vemte si treba funkci:

def foo(x):
	x.

Po x. by se mel rozbalit seznam vlastnosti, jenze jak ho asi zjistim?

Python je dynamicky typovany jazyk, cili behem editace kodu nezjistite,
ktera promenna ukazuje na jaky objekt!

--
Jan Svec       | Znate jazyk Python? NE? |