[python] python

Jan Svec honza na py.cz
Čtvrtek Říjen 9 15:01:14 CEST 2003

On Thu, 9 Oct 2003, Jarda Pachola wrote:

> 1. Pokud uzivatel na stejne promenne, treba na tom x, pouzil nejaky atribut,
> priste mu jej nabidnout (prubezne aktualizovany seznam atributu). To nektere
> editory delaji; je to primitivni, ale pomaha to.

Zde mi pomaha vim a jeho C-N, C-P po napsani prvnich par znaku...

> 2. U klasickych knihoven vime, jake atributy ma instance urcite tridy. Kdyz
> pouziju treba re.match(), dostanu budto None nebo MatchObject, u ktereho take
> vim, co muzu cekat.

Ano, ale ovsem spousta zrad typu, je re opravdu modul re nebo si tak
nekdo pojmenoval realnou promennou ?

> 3. Pokud vime, o jakou tridu jde, muzeme u jeji instance nektere atributy
> predpokladat.

Predpoklada, ze jsme to nejak zjistili. To nejak je pravdepodobne nejaky
soucasny beh interpretru, kde se dozvime vsechno potrebne.

Me daleko vice pomaha dalsi otevreny terminal kde mi bezi ipython a jeho
prikazy - dotazy typu:

re.match?

mi reknou, jak to mam pouzit a hlavne, takovyto pristup stimuluje pamet
a vo vo vo tom to je.

--
Jan Svec       | Znate jazyk Python? NE? |