[python] python

Jarda Pachola j_p_misc na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 9 16:12:13 CEST 2003

Dne čt 9. říjen 2003 15:01 Jan Svec napsal:

> Zde mi pomaha vim a jeho C-N, C-P po napsani prvnich par znaku...

> Ano, ale ovsem spousta zrad typu, je re opravdu modul re nebo si tak
> nekdo pojmenoval realnou promennou ?

> Predpoklada, ze jsme to nejak zjistili. To nejak je pravdepodobne nejaky
> soucasny beh interpretru, kde se dozvime vsechno potrebne.
>
> Me daleko vice pomaha dalsi otevreny terminal kde mi bezi ipython a jeho
> prikazy - dotazy typu:
>
> re.match?
>
> mi reknou, jak to mam pouzit a hlavne, takovyto pristup stimuluje pamet
> a vo vo vo tom to je.

No vzdyt jo, ja taky pouzivam vim a ipython a jsem takrka uplne spokojeny. :-)
Taky jedu doma i v praci pod Linuxem a to me uspokojuje jeste vic. :-)) Ale
jsou lidi, kteri linux nebo vim z nejakeho duvodu nemohou nebo nechteji a ti
hledaji jine cesty. Jestli jsou ty cesty kratsi ci prijemnejsi, to je jina
otazka...

Jarda