[python] pomozte pls

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 9 12:14:09 CEST 2003

Samozrejme. Jenze je ho potreboval pro zope a ten s tim nejak haproval.
Takze jsem si nainstaloval python a ta rozsireni taky no a jelo to. Jenze
uz pres pul roku zope mi jede na linuxu, od te doby mam UPLNE po
problemech. LALALA

JL.

Odesílatel: Jarda Pachola <j_p_misc na centrum.cz>

Nejmene pouzitelny? Mne naopak vyhovoval - pokud se bavime o verzi pro
win32.
Kdyby pro nic jineho, tak z toho duvodu, ze obsahoval ta windowsovska
rozsireni (pythonwin apod.).

JP