[python] zope jako web server -> kick start?

Martin Herceg martin na ufon.sk
Pondělí Říjen 13 08:33:35 CEST 2003

hehe tiez som mal tento problem :)))
vela informacii a tak ktoru si vybrat
musim skonstatovat ze som si vybral na zaciatku tu
najmenej vhodnu -teda dtml- ale zase na druhej strane urcite to nebolo na
skodu, nieco som sa naucil.
osobne ti doporucujem zpt + py scripts a odpichnes sa od toho serialu na
root-e
a stiahni si aj konferu na www.zope.org je to absolutna studna informacii
ide to myslim aj ako mbox (pozor je to celkom velke 250MB+)
a este pozri aj na www.zopelabs.com na nicom sa totiz nepoucis tak ako na
prikladoch a tych je tam habadej
a ak ti ide len o jeden portalik tak skus plone to je take celkom instantne
riesenie aj podstatne vacsich webov.

Martin Herceg
martin na ufon.sk
ufon na ufon.sk