[python] zope jako web server -> kick start?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Říjen 14 02:49:18 CEST 2003

On Mon, Oct 13, 2003 at 08:33:35AM +0200, Martin Herceg wrote:
> hehe tiez som mal tento problem :)))
> vela informacii a tak ktoru si vybrat
> musim skonstatovat ze som si vybral na zaciatku tu
> najmenej vhodnu -teda dtml- ale zase na druhej strane urcite to nebolo na
> skodu, nieco som sa naucil.
> osobne ti doporucujem zpt + py scripts a odpichnes sa od toho serialu na
> root-e

ano, vypadata to tak - zpt + py

> a stiahni si aj konferu na www.zope.org je to absolutna studna informacii

zope.org vypada dobre

> ide to myslim aj ako mbox (pozor je to celkom velke 250MB+)
> a este pozri aj na www.zopelabs.com na nicom sa totiz nepoucis tak ako na
> prikladoch a tych je tam habadej

zkusim

> a ak ti ide len o jeden portalik tak skus plone to je take celkom instantne
> riesenie aj podstatne vacsich webov.

plone nechci, to je na mne ted moc velke a ja chci vedet proc a jak to
funguje tak jak to funguje. pozdeji se k plone pravdepodobne vratim :-)

--

bye
Petr