[python] zope jako web server -> kick start?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Říjen 18 17:09:28 CEST 2003

zdravim,

diky za rady a poznatky, stahl jsem si novou zope-book a precetl
dvakrat, je to vcelku jasne, dtml jsem vcelku preskakoval, jiz jsem
to cetl drive.

zameril jsem se na praci s templaty a skriptovani primo v pythonu,
nainstalil jsem si znovu zope (2.6) a po delsim zapaseni s access (mel
jsem to v blbem miste, hlava derava...) jsem to rozjel.
ted si musim znovu nacist uzivatele (acl) a jejich prava a tak...abych
mohl vlastne zacit neco delat.

jeste si prectu ty clanky na rootu, musim si je stahnout a prevest do
pluckeru...

toto mi je vcelku jasne, skriptovani, templaty, cache - to se mi libi,
vsechno pekne pohromade a pristupne. jeste musim otestovat zpusoby
editace bez web browseru.

jak jsem tak cetl, narazil jsem na zminky o cmf - content management
framework - co je zase toto? jsou to predvytvorene knihovny? existuje
odpoved ve dvou vetach, nez zacnu snupat po dokumentaci?

p.s. nasel jsem na py.cz zminku o srazu a bylo tam napsano ... petr
vanek cesky ... to je super, tak se rozezname...

--

bye
Petr