[python] Python a NETmoduly

Zdenek Pavlas zdenek.pavlas na nextra.cz
Pondělí Září 22 13:57:42 CEST 2003

czr00t wrote:

> Potřeboval bych nějáký pymodul, který by v sobě měl něco jako ping,
> traceroute,  tahalo to informace s NetBiosu, atd... Prostě takový
> Pythonovský NetScanner.

udelat os.{pipe,fork,dup2,exec} a spustit ping, traceroute, smbclient.
nejspis bude fungovat i os.popen, pokud te nezajima stderr.

Pokud to budes chtit programovat sam, mozna to pujde pres
socket.socket (socket.AF_PACKET, socket.SOCK_RAW), ale
opravdu netusim k cemu by to bylo dobre.

> Nebo alespoň nějáký modul, který by mi tu práci
> zjednodušil.

Myslim ze praci ti zjednodusi hlavne lopata a krumpac.

> A pokud je ten dotaz moc... tak to berte s rezervou - Síť a Python
> zkouším poprvé.

Delej co chces, ale co napred nastudovat nejake mene obskurni veci?

> P.S.
>     Mělo by to být multiplatformní (jako Python sám).

Jasne, jako ten NetBios .-)

> Díky. Zdraví --czr00t

Zdr4vIm, dud3. Taky mam otazku: Tvuj guru je JDX nebo Jan Janda?

--
Zdenek Pavlas
Application Developer