[python] Python a NETmoduly

czr00t czr00t na golems.cz
Pondělí Září 22 17:25:57 CEST 2003

>udelat os.{pipe,fork,dup2,exec} a spustit ping, traceroute, smbclient.
>nejspis bude fungovat i os.popen, pokud te nezajima stderr.

>Pokud to budes chtit programovat sam, mozna to pujde pres
>socket.socket (socket.AF_PACKET, socket.SOCK_RAW), ale
>opravdu netusim k cemu by to bylo dobre.

>Myslim ze praci ti zjednodusi hlavne lopata a krumpac.

Dik to jsem presne potreboval - uz hledam lopatu.

>Delej co chces, ale co napred nastudovat nejake mene obskurni veci?
Jo no. Je to blbost. Asi (ne asi ale urcite) na to nemam.

>Jasne, jako ten NetBios .-)

> DÝky. ZdravÝ --czr00t

>Zdr4vIm, dud3. Taky mam otazku: Tvuj guru je JDX nebo Jan Janda?
Sorry, ale neni to i na mne moc krute? Srovnavat me s JDX? (Jandu nak moc neznam).

>--
>Zdenek Pavlas
>Application Developer
>NEXTRA Czech Republic s.r.o.  http://www.nextra.cz

A kdy uz jsme u toho, ze se na to vykaslu neznas nejaky MULTIOS sw pro takovehle skenovani site, s vystupem, ktery bych mohl dal zpracovat (na to uz mam :-) ).