[python] zope 2.7

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 23 10:32:14 CEST 2004

Radim Kolar wrote:
> Stejne tak co treba napsat clanky o ZODB v praxi. Ted pisu zrovna
> clanek o gadfly. Je to rychlejsi nez jsem cekal. Tu verzi included v
> Zope jsem jeste nezkousel, taky neumi zpracovavat NULL?

Jo. Je to uplne stejny gadfly jako ten posledni, akorat neni
optimalizovany pro nejlepsi vykon. Nevim, ktera verze gadfly je
optimalizovana nebo jak se da optimalizovat, rad bych ji mel.

Mam 5 tabulek, z nich nejdelsi ma 2500 radku, svazane jsou pres 2-3
sloupce jako klice (fuj!) a s DISTINCT-em + trideni pres 9 vetsinou
textovych polozek (do 40 znaku), kompletni vyrenderovani stranky tech
2500 radku ale kombinovanych s daty ze vsech tech tabulek (doba od
vyslani pozadavku do prijeti hlavicky s velikosti stranky) je asi 10-15s
(P4-1,5G). Na konkretni dotazy, ma ale odpoved pod vterinu.

PS. Ja ty tabulky nenavrhoval, je to ze stavajiciho IS.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!