[python] gadfly

Radim Kolar hsn na netmag.cz
Pátek Duben 23 19:11:33 CEST 2004

> Jo. Je to uplne stejny gadfly jako ten posledni, akorat neni
> optimalizovany pro nejlepsi vykon. Nevim, ktera verze gadfly je
> optimalizovana nebo jak se da optimalizovat, rad bych ji mel.
tady mate uryvek z clanku o gadfly pro root.cz

		       Embedded databáze - Gadfly

Gadfly používá pro zrychlení filesystémových operací platformově
závislou knihovnu kjbuckets. V případě, že tato knihovna není k
dispozici, použije se přenositelná pure-Python verze, která je funkčně
ekvivalentní.

Instalace

GadFly 1.0 je k stažení na sourceforge
http://sourceforge.net/projects/gadfly/. Ačkoliv je tato verze datována
10 Jul 2002, na jejím vývoji se stále pracuje, soudě podle aktivity v
CVS. Pro Python 2.3 budete potřebovat ještě 1 line fix
http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=65897 pro utilitu gfplus.
Python 2.2 jsem nezkoušel, ale protože je z prosince 2001, tak by měl
fungovat ok. Instalace se provadi klasicky: t.j. python setup.py
install. Pokud chceme zrychlenou verzi (což chceme) provedeme stejný
příkaz i v podadresáři kjbuckets.

> vyslani pozadavku do prijeti hlavicky s velikosti stranky) je asi 10-15s
> (P4-1,5G). Na konkretni dotazy, ma ale odpoved pod vterinu.
Mne na ni vadi, ze neumi NULL, takze do ni zadny produkcni data nedostanu,
abych si ji benchmarknul v realnem nasazeni.