[python] hledani konkretnich souboru

Radek Svarz py.cz na svarz.cz
Čtvrtek Srpen 12 20:22:48 CEST 2004

Zdravim,

2 all
dekuji za hodnotnou diskusi (uprimne). Hlavne Vladovi a Jardovi.
Iteratory jsou zajimave, urcite nastuduji.

2 azurIT
> Python nje je windoze ;) nesnazi sa z uzivatelov robit idiotov.

Proto se mi Python tak libi :)

> skus pouzit funkciu readline() a nechapem preco cakas ze ked posles
> nejaky prispevok do mailing listu tak ze pre teba ludja napisu nejaky
> script.

Proc tak arogantne? Kde jsem psal, ze pro me lidi maji napsat nejaky
skript?

Predhodil jsem sem skript, ktery danou ulohu resi.

Cekal jsem diskuzi nad tim, jak strasne je ten skript napsany. Treba o
readlines, treba o iteratorech, treba o tech vnorenych for cyklech.

K readlines:

Na Pythonu se mi krome jineho libi, ze se clovek nemusi zabyvat
alokaci pameti apod. Proste, pokud resim nejaky problem, tak resim ten
problem, ale nemusim uz resit problemy jine. Z toho vychazel muj
predpoklad ohledne readlines, kdyz jsem Vladovi odpovidal.

Prepoklad spatny, uznavam, ze pouceni ze zdrojaku je nejlepsi :)

 Radek