[python] crypting

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Úterý Prosinec 14 14:50:04 CET 2004

Dňa Ut 14. December 2004 13:40 p.kosina napísal(a):
> Ve scriptu na odesilani pres ftp mam i jmeno a heslo a chtel bych to
> nejak zaheslovat, coz se mi i pres import hmac podarilo.
> Nevim ale jak to pak rozheslovat :-), kdyz to prectu ze souboru....

Ked sa Vam to podari, tak dajte vediet. :-)

Ale vazne. HMAC (Keyed Hashing for Message Authentification, RFC 2104)
popisuje, ako pomocou *jednosmernych* kryptografickych hashovacich funkcii
dosiahnut moznost overenia integrity nejakych dat... Inac povedane, taky
vyficurovany kontrolny sucet.

Prakticky to, okrem ineho, znamena asi tolko, ze je ziadane, aby bolo nemozne
z HMAC akymkolvek sposobom ziskat povodne data.

> Diky

mP
--
http://pivoluska.matfyz.cz/weblog