[python] crypting

p.kosina gen2n na seznam.cz
Úterý Prosinec 14 15:07:12 CET 2004

> Pokud chcete neco zasifrovat tak, abyste to mohl pozdeji desifrovat,
> je potreba pouzit nejakou symetrickou sifru. Ta vetsinou ale vyzaduje
> nejaky klic. A ten klic musite zase nekam ulozit, takze jste tam, kde
> jste byl.

to je pravda, mam to ale zatim na rucni spousteni, takze kdyz budu
zadavat pri spusteni jedno heslo, pokd kterým budou schovane tri veci,
tak to bude OK. Kouknu na ten PyCrypto.

Nebo vlastne kdysi jsem nejake ala kryptovaci programky zkousel, v ramci
vyuky - poprehazena (posunuta?) pismenka nebo pismenka do mrizky a tu
otocit o 90 st.... Pro muj ucel by to stacilo. Neni to kriticke, jen
kdyby se mi nekdo hrabal v PC, tak aby to nebylo videt na prvni pohled.

Diky