[python] jak napsat DLL v Pythonu

A. Bottle ABottle na seznam.cz
Pondělí Prosinec 20 16:27:05 CET 2004

Ahoj,
necekalo to na me dlouho a uz je tu prvni vyzva,
na kterou bych chtel Python vyuzit, ale ma to hacek.

Na SpamBayes je videt, ze v Pythonu lze napsat
i takove veci jako plugin do Outlooku. ;-)

Ja mam specialni aplikaci (VPN klient), kterou potrebuju
rozsirit modulem, ktery je vlastne DLL knihovna.
Nasel jsem par zminek v zahranicnich konferencich
o netrivialnim baleni Pythonu do cecka, aby vysledek
byl DLL, ale prislo mi to slozite.

py2exe umi delat NT service a COM servery, ale nenasel
jsem jak udelat obycejne DLL s definovanym rozhranim.
Nezkousel jste se nekdo poustet do techto platform
zavislych vod? ;-)

Take jsem nasel nejakou zminku o toolu Installer,
ale uvedene linky nefungovaly (pry umi delat spustitelne
soubory i na Linux?).

No, aby to nebylo easy, bylo by skvele, kdyby ma
DLLka v Pythonu umela volat jiz vymenitelne .py
soubory, aby si jeji chovani rozsirovali dalsi
uzivatele jiz zase o neco jednoduseji. ;-)

Snad se nekdo do takovych veci take poustel. ;-)

Diky
-ABe-
http://www.bezpecnyinternet.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=80833