[python] PSP or mod_python or ??

Viktor Lacina viktor na lacina.org
Pátek Únor 13 18:15:44 CET 2004

Zdravim,

mam takovy hloupe dotazy (zbytecna radka, ale zvyk je zelezna... no nic)

1.) kde se presne skryva PSP v mod_python? stahnul jsem si package,
nainstaloval, zkusil demo z doc a nenasel ho, nikde v site_python po nem
ani stopa... mozna jsem slepej ;-) (ani kamarad find ho nenasel)

2.) jde nejak nastavit mod_python jako handler vsech .py fajlu?
tedy aby vsechny skripty z adresare xy byly interpretovane mod_python...
reseni pres jeden handler znam, ale nelibi se mi :-)

3.) jakepak mate zkusenosti s web resenima v pythonu?
tedy: ktery framework? (krome ZOPE, prijde mi jako pekny lamamoloch, to uz
muzu zustat v jave(EE,strust,cocoon,CT... proste EE... prilis komplikovane
a nakonec clovek stravi tyden na naproste trivialnosti, ale je to fakt
hajend ...sice pomaly...nestabilni..neopravitelny...ale hajend))
zatim jsem potkal:
Draco
Spyce
mod_python
jo a co rychlost? :-)

4.) nevite o nejake fakt funkcni a pouzitelne SOAP knihovne? v PyPi jsem
nasel jen 2 nedodelky a jsem jimi docela zhnusen... radsi jsem si napsal
vlastni parser... ale kdyby existovalo neco co umi treba wsdl 2
object...:-) (v podstate jako to, co slibuje ZSI, kde to nefunguje :)

5.) co nejake IDE?
narazil sem na:
BOA - moc pada
ERIC3 - pada a QT mi je k nicemu
VIM - :-) je to jen syntax highlighting a trocha indentu
JEdit - (nic neumi, ale je fajn)
PyPe - pod linuxem vpodstate jen lezi a jsou tam blbe fonty... asi problem
gtk-configu, ale jine GTK mi jedou ok, takze nehodlam neco menit :-)
EMACS - nemusim

...nechci komercni, to by to muselo umet odezirat ze rtu :-)

predem dik za odpovedi :-)

Viktor