[python] PSP or mod_python or ??

Martin Herceg martin na ufon.sk
Pátek Únor 13 19:46:13 CET 2004

Dňa Pi 13. Február 2004 18:15 Viktor Lacina napísal:
> 3.) jakepak mate zkusenosti s web resenima v pythonu?
> tedy: ktery framework? (krome ZOPE, prijde mi jako pekny lamamoloch, to uz
> muzu zustat v jave(EE,strust,cocoon,CT... proste EE... prilis komplikovane
> a nakonec clovek stravi tyden na naproste trivialnosti, ale je to fakt
> hajend ...sice pomaly...nestabilni..neopravitelny...ale hajend))
> zatim jsem potkal:
> Draco
> Spyce
> mod_python
> jo a co rychlost? :-)
neviem ci je taky moloch
ale celkom urcite nie je pomaly, nestabilny (nemal som problem mozno iny hej),
a neviem co myslite neopravitelny
skuste navod na www.root.cz mozno vam to trosku pomoze na zaciatok
lebo uznavam ze na zaciatku je to celkom trniste :)))
ale jednu vec vam poviem ked sa uz raz rozbehnete urcite vam pojdu veci
rychlejsie ako napr v PHP a navyse mi to pride podstatne prehladnejsie
ps> neskusajte dtml je sice velmi fajn ale unikne vam podstata zope
rozdelit logiku a prezentaciu
--
Martin Herceg