[python] PSP or mod_python or ??

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Únor 18 05:36:58 CET 2004

Martin Herceg wrote:
> Dňa Pi 13. Február 2004 18:15 Viktor Lacina napísal:

> neviem ci je taky moloch
> ale celkom urcite nie je pomaly, nestabilny (nemal som problem mozno iny hej),
> a neviem co myslite neopravitelny

rok mi jede pod linuxem a neda se rict ze by ten server se stoural v
nose nudou. No a jen tak mimochodem, to ze naserviruje polovinu
dynamickych stranek (tedy bez dynamickeho obsahu, jen je musi parsovat)
co apache statickych, povazujete za pomalost?

Znate ESI? Pokud se vam zda pomaly, dejte mu ESI do squida a mate klid.

> skuste navod na www.root.cz mozno vam to trosku pomoze na zaciatok
> lebo uznavam ze na zaciatku je to celkom trniste :)))
> ale jednu vec vam poviem ked sa uz raz rozbehnete urcite vam pojdu veci
> rychlejsie ako napr v PHP a navyse mi to pride podstatne prehladnejsie

Nevim jestli se to nezmenilo, ale tam se probiraly jen ZPT.

> ps> neskusajte dtml je sice velmi fajn ale unikne vam podstata zope
> rozdelit logiku a prezentaciu

Zalezi strasne moc na tom, jak to DTML pouzijete. A ne vsechny veci jsou
pres ZPT resitelne, musi se intenzivne pouzivat python skripty.

A pak zalezi hodne na tom, jestli vas grafik nahodou neotevre ve svem
advanced editoru od nejakeho "naprogramovaneho" tagu (treba <a...>)
vlastnosti, da jenom OK (nebo spis Budiz) a mate kod kde...?

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!