[python] PSP or mod_python or ??

Viktor Lacina viktor na lacina.org
Sobota Únor 14 14:49:54 CET 2004

Zdravim,

On Fri, Feb 13, 2004 at 07:46:13PM +0100, Martin Herceg wrote:
> neviem ci je taky moloch
> ale celkom urcite nie je pomaly, nestabilny (nemal som problem mozno iny hej),

moloch jsem napsal proto, ze mi prijde 3MB tgz docela dost na servirovani
webovych stranek, ale je to jen muj nazor a nechci rozpoutavat flamewar :-)

> a neviem co myslite neopravitelny

subjektivni kritika java EE, MVC, cust. tagu apod ...nevim, vzdycky se
desim jakekoliv zmeny dat. modelu, ci treba jedne klasy, specialne kdyz je
to rozdistribuovane a pri synchronizaci se serializuje... je to fakt peklo
:-) ...ale to je OT :-)

zkusim to, dik :-)

Viktor