[python] lama ...

jt j2t na seznam.cz
Úterý Leden 27 00:35:59 CET 2004

LAMA ...
Ale jak jsem rikal - jsem lama a nektere veci jsem az uplne nepochopil,
nebo nemam k nim dostatecne znalosti.
    1) modul jsem nalezl i fce v nem, ale nevim jak je spravne pouzit k
tomu, aby mi to dalo ten spravny vysledek ( raw_imput je jednoduzsi a
chapu ho ... ale ta zas neni asi ono )
    2) ad 3 Ohledne telnetu jsem na tom slabe - server i port poznam,
ale nevim jak ten zbytek (kanal, jmeno ...).  "docela se to podoba praci
s expectem ..." - ale ja nevim co to je a nikdy jsem s tim nepracoval
(asi) ...
Mohl bych poprosit o vetsi rozvedení??