Re: [python] lama ...

vcv vcv j2t na seznam.cz
Úterý Leden 27 10:34:30 CET 2004

Děkuji za návod, jak podrzet ten script - hned jak prijdu ze skoly tak to zkusim.

K IRC : Trochu jsem googloval a par jich nalezl, ale mel jsem predstavu, ze si udelal vlastniho uplne jednoduchyho a zakladniho irc bota a neuvazoval jsem o irc klientovi. Ty moduly, co sli - jsem si stahl, ale vsude asi bude trochu moc big irc klient a jak jsem rikal, uvazoval jsem spis o irc botovi. Existuje neco jednoduzsiho?
2) ad 3 Ohledne telnetu jsem na tom slabe - server i port poznam,

Licitovat nejvyhodnejsi nabídku je postavene na hlavu! Skoda Fabia nyni se zvyhodnenim az 50.000 Kc!http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=69099%26url=http://www.skoda-auto.cz/action/fast