[python] Utilita s GUI

lukas abak na grafi.cz
Úterý Březen 2 19:20:02 CET 2004

nazdarek,

chtel bych se zeptat, jakym zpusobem by se dal python pouzit kdyz potrebuju
udelat nejaky mensi program s GUI (zekladni veci, nic extra), ale tak aby sel
zkompilovat na vice platforem (win,lin,mac) a vysledny kod nemel 7mb (delal jsem
program Python 22, wxPython, imaging -> kompilovano a melo to tech 7 mb),
protoze to je opravdu dost :).

jde mi spise o radu jaky knihovny pouzit (treba i anygui+neco platformniho) a
jakym zpusobem kompilovat, aby to nemelo moc.

Rad prijmu i doporuceni na nejaky jiny jazyk, ktery by tohle splnoval :)
(zkousel jsem Javu -> nutnost JRE, Rebol -> ve free verzi neumi samostatny
soubor, PHPGTK -> velke aby to chodilo a par dalsich )

dik za kazdou radu a zkusenost

lukas :)