[python] Utilita s GUI

Jan Troler jtroler na students.zcu.cz
Úterý Březen 2 21:32:47 CET 2004

Ahoj Lukasi,
podle meho nazoru v pripade, ze chces nejake male gui, zkus tkinter. Jinak
bych doporucil knihovnu Qt (sam ji pro tvorbu GUI v pythonu delam) a modul
PyQt pro python. Vysledek tvoji snahy bude multiplatformi. Pokud potrebujes
pod windowsama spustitelny kod, zkus py2exe. Mam to vyzkousene.
Typoval bych si, ze pokud si projdes archiv konference, nejake dalsi tipy tam
najdes.
zdravim
Honza