[python] trochu off-topic, klidne ingorujte

Vlada Macek tuttle na bbs.cvut.cz
Pátek Květen 14 12:45:35 CEST 2004

Zdar,

tohle je pro me asi jedno z vhodnych mist. Je to trochu mimo samotny
Python, ale tahle konference jeste nema tak strhujici pocet ucastniku,
aby se to tu neprezilo, doufam. Presto se omlouvam za OT.

O co jde, prestehoval jsem se pred pulrokem do Liberce-Vratislavic a
nikoho tu neznam. Docela mi chybi kamaradi na pokec, ktere jsem nechal v
Praze. Neni tu v okoli nejaka parta lidi nebo i jediny clovek, ktery je
jako ja postizeny unixem, sitema, opensource, ted uz poradne i pythonem,
zope a podobne? Staci cokoli z toho. :-) Dost bych uvital, kdybychom sli
nekdy treba na pivo nebo do cajovny si pokecat...

Tak se nezlobte a preju pekny den,

Tuttle