[python] trochu off-topic, klidne ingorujte

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Květen 14 13:47:52 CEST 2004

Vlada Macek wrote:
> Zdar,
>
> tohle je pro me asi jedno z vhodnych mist. Je to trochu mimo samotny
> Python, ale tahle konference jeste nema tak strhujici pocet ucastniku,
> aby se to tu neprezilo, doufam. Presto se omlouvam za OT.
>
> O co jde, prestehoval jsem se pred pulrokem do Liberce-Vratislavic a
> nikoho tu neznam. Docela mi chybi kamaradi na pokec, ktere jsem nechal v
> Praze. Neni tu v okoli nejaka parta lidi nebo i jediny clovek, ktery je
> jako ja postizeny unixem, sitema, opensource, ted uz poradne i pythonem,
> [...]

Tak s timhle nepomuzu, jelikoz jsem z Prahy a nekam jezdit se bojim ;-)
Nicmene, za offtopic ten prispevek rozhodne nepovazuju. Naopak. Myslel
jsem, ze treba na webu by mohly byt announcovane ruzne zajmove skupinky
po vlastech ceskych (a moravskych, ja vim). No, zkratka, kdyby se toho
chtel nekdo ujmout nebo proste napsat nejake info o vasi lokalite, tak
sem s tim.

--

Vladimír Linek <vinil na zagamma.cz>
Zagamma Labs