[python] ANN: getphoto

VANĚK Petr Petr.VANEK na spordat.cz
Středa Květen 26 11:08:44 CEST 2004

> JP:
>
> Taky myslim ja bych potreboval inspiraci v grafice;-)

nechci vypadat jako kverulant a brat vam nadseni, ale proc
nepouzijete rozcestnik na py.cz?

> Mno to snad nevadi ne? Firemni soft bude potreba a male
> ucetnictvi je zacatek! Linux uz stejne zacina zvolna kralovat
> a pro vetsinu neni problem fungovat dualne.

a opet kverulace - jednoduche ucetnictvi? OOo. podvojne ucetnictvi
viz. napr suse.cz (nepamatuju si presny nazev toho sw). hlavne
nepocitam ten slavny velky psouk s uctem, ktery vytvarela banda
kolem linux cd nebo jak se ti debianisti jmenovali...
... hlavne, ze to bylo skvele navrzene. modularne. a licencne
ciste... skoda jen, ze nikdo nevidel ani "core dumped".

to same v barvach o frameworku. jsou jich desitky.

co tim chci rict? vyberte si nejaky uz bezici projekt a pridejte
se k nemu. na druhou stranu nemuzu nikomu rikat, co ma delat,
ale je mi uz predem lito promrhaneho casu, ktery by se dal vyuzit
dle meho smysluplneji.

gruss gott
petr vanek (jediny spravedlivy)