[python] ANN: getphoto

Jaroslav Pachola j_p_misc na centrum.cz
Středa Květen 26 11:34:32 CEST 2004

Zdravim!

Dne st 26. května 2004 11:08 VANĚK Petr napsal:

> nechci vypadat jako kverulant a brat vam nadseni, ale proc
> nepouzijete rozcestnik na py.cz?

Nevim, jestli to je to spravne medium. Na druhou stranu, pokud by se udelala
top-level polozka, proc ne. Hostovani skriptiku by mohlo pak byt klidne v
chlivku jednotlivych lidi na py.cz. Ale jak ja to vidim, pridavani polozek
pres mail je docela slusny opruz.

> ... hlavne, ze to bylo skvele navrzene. modularne. a licencne
> ciste... skoda jen, ze nikdo nevidel ani "core dumped".

Aha, situaci jsem nesledoval, skoda toho projektu. Obecne k ucetnictvi - to
neni prohlizec obrazku, kde nejvetsi prusvih muze byt, ze krasna slecna na
obrazku se vinou spatne knihovny zmeni v ropuchu. Ucetnictvi IMO vyzaduje
aspon zakladni zaruky, pravidelnou udrzbu, aktualizace a support.

> to same v barvach o frameworku. jsou jich desitky.
>
> co tim chci rict? vyberte si nejaky uz bezici projekt a pridejte
> se k nemu. na druhou stranu nemuzu nikomu rikat, co ma delat,
> ale je mi uz predem lito promrhaneho casu, ktery by se dal vyuzit
> dle meho smysluplneji.

Pokud nekdo dostane neotrely napad na novy program, proc ne. Jinak
souhlasim...

--
>pyobfuscate is a source code obfuscator: It makes Python source code
>hard to read for humans, while still being executable for the Python
>interpreter.

Of course, this facility comes as standard with Perl.