[python] ANN: getphoto

aldik na quick.cz aldik na quick.cz
Středa Květen 26 11:51:16 CEST 2004

> nechci vypadat jako kverulant a brat vam nadseni, ale proc
> nepouzijete rozcestnik na py.cz?

no jo vidis o tom nevim

> a opet kverulace - jednoduche ucetnictvi? OOo. podvojne ucetnictvi
> viz. napr suse.cz (nepamatuju si presny nazev toho sw).
Mno tak to pry je pekna sunka...o tom radeji ani nemluv..(kamos delal v Suse)

> nepocitam ten slavny velky psouk s uctem, ktery vytvarela banda
> kolem linux cd nebo jak se ti debianisti jmenovali...
> ... hlavne, ze to bylo skvele navrzene. modularne. a licencne
> ciste... skoda jen, ze nikdo nevidel ani "core dumped".
a kde to je?

> to same v barvach o frameworku. jsou jich desitky.
> co tim chci rict? vyberte si nejaky uz bezici projekt a pridejte
> se k nemu. na druhou stranu nemuzu nikomu rikat, co ma delat,
> ale je mi uz predem lito promrhaneho casu, ktery by se dal vyuzit
> dle meho smysluplneji.
Desitky? No fajn tak nejakej uved at se muzem vrhnout na nejakou zajimavou vec. Ja ucto potrebuji..zrovna tak chci vyvijet informacni systemy pro podniky...tj. porad PROSIIIIM:-) (malem jsem zapomnel na oslovneni) OOO MOCNY JEDINNY A SPRAVEDLIVYYY