[python] ANN: getphoto

aldik na quick.cz aldik na quick.cz
Středa Květen 26 12:20:58 CEST 2004

> Nevim, jestli to je to spravne medium. Na druhou stranu, pokud by
> se udelala
> top-level polozka, proc ne. Hostovani skriptiku by mohlo pak byt
> klidne v
> chlivku jednotlivych lidi na py.cz. Ale jak ja to vidim, pridavani
> polozek
> pres mail je docela slusny opruz.

Souhlas...

> Aha, situaci jsem nesledoval, skoda toho projektu. Obecne k
> ucetnictvi - to
> neni prohlizec obrazku, kde nejvetsi prusvih muze byt, ze krasna
> slecna na
> obrazku se vinou spatne knihovny zmeni v ropuchu. Ucetnictvi IMO
> vyzaduje
> aspon zakladni zaruky, pravidelnou udrzbu, aktualizace a support.

Ale no tak, jeste nemas ani radek a uz ho prodavas:-) to se da realizovat pozdeji a neni to takovy problem, napr. ja ucetnictvi docela chapu(mel jsem ho na skole) a cilem je udelat jadro, detaily si doladi kazdy sam podle potreby... jako kazdy rozumny Open Source. Ja stejne mam pocit ze bychom se vic na tom naucili nez na nejakem jinem zahranicnim projetku