[python] ANN: getphoto

VANĚK Petr Petr.VANEK na spordat.cz
Středa Květen 26 13:45:09 CEST 2004

> Mno tak to pry je pekna sunka...o tom radeji ani
> nemluv..(kamos delal v Suse)

tezko rict. ona je pekna sunka v podstate kazdy sw, ale
to uz je spis filozoficka uvaha.

> a kde to je?

ted bohuzel nejsem pripojitelny na web, ale

> Desitky? No fajn tak nejakej uved at se muzem vrhnout na
> nejakou zajimavou vec. Ja ucto potrebuji..zrovna tak chci
> vyvijet informacni systemy pro podniky...tj. porad

ted otazka - co je framework?
jestli nejake prostredi pro vyvoj tak treba kdevelop, anjuta, eclipse
nebo eric3, kdyz uz jsme v pythonariu.
jestli neco pro zpracovani dat, tak knoda a hk_classes (nebo ta nadstavba),
gnome-db... vic si nejak z hlavy nevzpomenu.
anebo aplikacni server zope
anebo pomoct s vyvojem, resp. urychlit, generovani PyKDE

ale jine navrhy, ktere mne rychle napadly:
- implementace null hodnot do te pythoni databaze jaksejenomjmenuje, jak je
  v zope...
- kdyz jste chteli neco uzivatelsky rozhranneho, tak treba zmapovat
  css layout plone a vytvorit nastroje na jeho modifikaci.
- implementace generovani python kodu v umbrellu (to bych velmi uvital)
  a naopak, coz bych uvital snad jeste vic
- nebo implementace UML modelovani python trid v jakemkoli nastroji
- zeswigovat nebo zesipovat hlavni tridy scribusu do pythonu
  (coz nejspis ceka mne, ale treba se toho nekdo chopi ;)
  (no, treba na to udelaji nastroje inkscapari :))

proste nejak tak.