[python] ANN: getphoto

Jaroslav Pachola j_p_misc na centrum.cz
Středa Květen 26 18:37:34 CEST 2004

Zdravim,

Dne st 26. května 2004 18:04 ViNiL napsal(a):

> Kdo rika, ze pres mail? Neustale se snazim najit nekoho, kdo by se o
> www.py.cz nejak rozumne staral. Ne technicky! Pustit Zope umim taky. Ale
> o obsah.
>
> Zkratka, az se najde nekdo, kdo misto mluveni (psani) a zakladani
> projektu na sourceforgi bude chtit neco skutecne delat (v Pythonu a pro
> Python), necht se u me hnedle hlasi.

:-))

To je hodne vagni formulace, "kdo bude chtit neco delat v Pythonu a pro
Python". Jestli tim myslite tu nedavnou nabidku zamestnani, tak me docela
prekvapuje, ze se nikdo vhodny nenasel; ja zamestnani momentalne nehledam,
takze nemohu slouzit. Nic ale myslim nebrani nabidku zopakovat. Pokud myslite
obcasnou pomoc s py.cz, asi by bylo vhodne formulaci upresnit, aby si to mohl
kazdy potencialni zajemce prebrat v hlave. Mate-li pocit, ze komunita kolem
py.cz je pasivni a ze by bylo vhodne to nejak rozhybat, reknete to na rovinu.
Treba zjistite, ze nejste sam a ze staci kaminek, ktery strhne lavinu.

Docela me mrzi, ze jste vzal tu vetu jako osobni kritiku, pripadne
(nekonstruktivni) kritiku soucasneho webu, tak to rozhodne nebylo mysleno.

Jinak, co se tyce toho mailu, prijde mi ponekud zbytecne pracne a obtezujici
predavat takovymto zpusobem odkaz na kazdy skriptik, ktery chce nekdo
zverejnit -pokud bychom pouzili rozcestniku, samozrejme. Predstavoval bych si
pripadnou databazi skriptu jako vice ci mene automatizovanou, pomoci nejakeho
formulare (pouze pro registrovane a "overene" uzivatele, samozrejme).

S pozdravem

	JP
--
>pyobfuscate is a source code obfuscator: It makes Python source code
>hard to read for humans, while still being executable for the Python
>interpreter.

Of course, this facility comes as standard with Perl.