[python] ANN: getphoto

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Květen 26 19:02:01 CEST 2004

Jaroslav Pachola wrote:
> [...]
> Python". Jestli tim myslite tu nedavnou nabidku zamestnani, tak me docela
> prekvapuje, ze se nikdo vhodny nenasel; ja zamestnani momentalne nehledam,
> takze nemohu slouzit. Nic ale myslim nebrani nabidku zopakovat. Pokud myslite
> obcasnou pomoc s py.cz, asi by bylo vhodne formulaci upresnit, aby si to mohl
> kazdy potencialni zajemce prebrat v hlave. Mate-li pocit, ze komunita kolem
> py.cz je pasivni a ze by bylo vhodne to nejak rozhybat, reknete to na rovinu.
> Treba zjistite, ze nejste sam a ze staci kaminek, ktery strhne lavinu.

1) Vubec nejde o nedavnou nabidku zamestani -- to bylo za firmu SUSE a
dva zajemci se take skutecne nasli.

2) Formulaci upresnovat vlastne vubec nechci, protze ma-li kdokoliv,
jakykoliv napad vhodny k realizaci na py.cz, necht se ozve, Ja sam mam
take celou radu podmetu, ale na jejich realizaci nemam moc casu a nekdy
i motivace.

Namatkou:
- preorientovani webu spise na "slashdot"-style, protoze Plonovske homy
skoro nikdo smysluplne nevyuzije, zatimco o "newsech" by to mohlo byt spis
- vytvoreni "python lobby" aneb co si v praci pychnete na nastenku
- poradani programatorskych soutezi
- aktivni ucast/zastita/organizace ruznych prezentaci a reklamnich akci

atd.

> Docela me mrzi, ze jste vzal tu vetu jako osobni kritiku, pripadne
> (ekonstruktivni) kritiku soucasneho webu, tak to rozhodne nebylo mysleno.

Ale vubec ne ;-)
Ja jen, kdyz jsem cetl kolem to "jednoduche ucetnictvi", nelitostnou
kritiku vsech existujicich -- a tudiz starych a spatnych -- veci, tak me
nejak presla chut to komentovat obsirne -- vice viz prispevky Petra
Vanka, ktery ma v tomto mou duveru jako tiskovy mluvci ;-)

> Jinak, co se tyce toho mailu, prijde mi ponekud zbytecne pracne a obtezujici
> predavat takovymto zpusobem odkaz na kazdy skriptik, ktery chce nekdo
> zverejnit -pokud bychom pouzili rozcestniku, samozrejme. Predstavoval bych si
> pripadnou databazi skriptu jako vice ci mene automatizovanou, pomoci nejakeho
> formulare (pouze pro registrovane a "overene" uzivatele, samozrejme).

Ale jiste! Ja nabizim i daleko vic -- tvorbu celeho py.cz ;-)
Ja jen, ze to neni tak, ze bych nevedel, co s webem dal a cekal bych na
napady -- ja cekam na spolupraci ;-)

Je to klidnejsi a jasnejsi?

--

Vladimír Linek <vinil na zagamma.cz>