[python] Re: Spoluprace

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Květen 27 09:38:12 CEST 2004

Vlada Macek wrote:

> Zdar, mne prijde v prvni rade v nasich podminkach jako zbytecne stepeni
> obou komunit - py.cz a zug.cz. Obe pravdepodobne nemaji dost lidskych
> zdroju na nejaky konzistentni a trvaly rozvoj obsahu. Kdyby se spojily
> pod jeden web (treba graficky mirne upraveny skin v Plone pro podvetev),
> mohly by se usetrit prachy na jednu domenu a spojily by se sily. V
> ceskych podminkach mi tohle proste prijde jako zbytecny luxus.

Souhlas.
V minulosti jsem ucinil nabidku, v podstate presne takovouhle.

> K teto myslence me vede skutecnost, ze py.cz bezi na Plone, takze
> zakladatel komunity zrejme nema k Zope/Plone daleko...

Nema ;-)

> Mne osobne by bylo i dost prijemne, kdyby pro Zope/Plone i Python byla
> jedina e-mailova konference (tahle je zavedenejsi, Zopi ted neexistuje).
> Zope potrebuje Python, ale Python nepotrebuje Zope -- je tu samozrejme
> tato asymetrie, neznam nazor vetsiny (coz bych rad). Proto mluvim ciste
> za sebe a nepovazuju sebe za vetsinovy pripad.

V titulu teto konference stoji "Konference uživatelů Pythonu a spol."
To "spol" mel byt prave ten Zope, Plone. Nechtel jsem to tam rozebirat
ze 2 duvodu:
1) aby to nebylo moc dlouhy
2) kdyz napise Zope a Plone, hned se vyroji problemy s uzivately Silvy,
Nuxea a ceho ja vim jeste.

> ViNiL nedavno vyjadril vetou "pripada ti, ze se sem nevejdes?" nazor, ze
> tu Zopisti klidne muzou byt. Otazkou je, jestli tento nazor z nim sdili
> i uzivatele. Jestli by castejsi maily o neosetrene vyjimce v
> PloneCollectorNG nebo o nove ceske lokalizaci CMFBoard nezpusobil odliv
> Pythonistu z teto konference.

1) Vzhledem k provozu teto konference, tj. krome obcasnych flameu se
limitne blizi k hodne malemu cislu, ja osobne jsem vdecny za kazdy
provoz. Uz jen z toho duvodu, ze prispevky v konferenci meni webovsky
archiv a zmeny webu zlepsuji index ve vyhledavacich ;-)))

2) ML software Mailman, ktery pohani tuto konferenci, umoznuje v ramci
jednoho ML zavadet temata (napriklad zmenu Subjectu nebo prvnich radku
mailu). To by umoznovalo "nezajimava" temata filtrovat.

3) Neco uplne jinyho.

Co ted?

Mam nainstalovat nejaky "hlasovaci" system na py.cz? Nebo najde se vubec
nekdo, pro koho by intenzivnejsi spojeni Pythonu, Zopeu dalsich
predstavovalo problem?

--

Vladimír Linek <vinil na zagamma.cz>
Zagamma Labs