Spoluprace (was: Re: [python] ANN: getphoto)

Vlada Macek tuttle na bbs.cvut.cz
Čtvrtek Květen 27 08:31:18 CEST 2004

ViNiL wrote:

> Zkratka, az se najde nekdo, kdo misto mluveni (psani) a zakladani
> projektu na sourceforgi bude chtit neco skutecne delat (v Pythonu a
> pro Python), necht se u me hnedle hlasi.

Zdar, mne prijde v prvni rade v nasich podminkach jako zbytecne stepeni
obou komunit - py.cz a zug.cz. Obe pravdepodobne nemaji dost lidskych
zdroju na nejaky konzistentni a trvaly rozvoj obsahu. Kdyby se spojily
pod jeden web (treba graficky mirne upraveny skin v Plone pro podvetev),
mohly by se usetrit prachy na jednu domenu a spojily by se sily. V
ceskych podminkach mi tohle proste prijde jako zbytecny luxus.

K teto myslence me vede skutecnost, ze py.cz bezi na Plone, takze
zakladatel komunity zrejme nema k Zope/Plone daleko...

Napriklad ja mam desne rad Python (uz delam pomocne i denne pouzivane
skripty prakticky vyhradne v nem) i Zope/Plone (v cemz budu delat IS).
Obe pouzivam a do obeho budu nejspis casem prispivat. Dle svych moznosti
budu odpovidat a pomahat mene zkusenym. Nevidim duvod k nejake
nevrazivosti, jsme vcelku na jedne lodi.

Mne osobne by bylo i dost prijemne, kdyby pro Zope/Plone i Python byla
jedina e-mailova konference (tahle je zavedenejsi, Zopi ted neexistuje).
Zope potrebuje Python, ale Python nepotrebuje Zope -- je tu samozrejme
tato asymetrie, neznam nazor vetsiny (coz bych rad). Proto mluvim ciste
za sebe a nepovazuju sebe za vetsinovy pripad.

ViNiL nedavno vyjadril vetou "pripada ti, ze se sem nevejdes?" nazor, ze
tu Zopisti klidne muzou byt. Otazkou je, jestli tento nazor z nim sdili
i uzivatele. Jestli by castejsi maily o neosetrene vyjimce v
PloneCollectorNG nebo o nove ceske lokalizaci CMFBoard nezpusobil odliv
Pythonistu z teto konference.

T.