[python] spouštění asociovaných aplikací v linuxu

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Úterý Říjen 5 11:12:06 CEST 2004

On Tue, Oct 05, 2004 at 10:13:55AM +0200, VANĚK Petr wrote:

> Tak mne tak napada, ze mozna existuje nejaky modul, ktery si muze udrzovat
> nejake informace vztazene k mime typu souboru a podle toho poskytovat
> nejake sluzby. Tedy takhle - nevim, jestli existuje, ale jestlize neexistuje,
> tak jej nekdo urcite napise :)

K tomu je urcen standardni modul mailcap. Jmeno je trochu zavadejici,
nicmene pri znamem mime typu se lze dobrat prikazove radky pro
prohlizeni, editaci nebo tisk nejakeho souboru se znamym mime typem.

Radek Kaňovský