[python] Java vs. Python

Lukáš Jirka abak na grafi.cz
Pondělí Říjen 11 09:33:26 CEST 2004

nazdarek,

nevite nekdo o nejakem AKTUALNIM a OBJEKTIVNIM srovnani javy
a pythonu? ja jsem hledal a nachazim spousty porovnani od
lidi uprednotnujicich python, ve ktrych vetsinou neni skoro
kritika pythonu :(

este se chci zeptat na mozna mitus o velikosti kodu java vs.
python. Uvadi se ruzna cisla od 3x az 8x ... ma nekdo praktickou
zkusenost? treba pri konverzi aplikace java->python nebo
obracene?

este jedna drobnost, nevite o nejakych frameworkach pro python,
plone/zope samozrejme znam...

na pythonu me laka jeho primocarost a "jedoduchost" na jave
zase velke mnozstvi nastroju (refactoring a podobne veci treba
v Eclipse a jinych vyvojovych prostredich). Ohledne knihoven
je situace vicemene vyrovnana (i kdyz java ma asi navrch)

diky Lukas :)