[python] matematická olympiáda - P ( programování )

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Úterý Říjen 26 01:51:58 CEST 2004

On Monday 25 of October 2004 08:31, p.kosina wrote:
> V proposicích tam mají sice jen Pascal, C, C++, takže mi docela vadí, že
> tam není Python. Na druhou stranu je ovšem pravda, kdyby tam dali více
> programovacích jazyků, tak by se z toho mohli zbláznit. Ani jsem
> neutšil, kolik je například takových klonů Basica
> (http://www.thefreecountry.com/compilers/basic.shtml).

No jo, dokud budou stredoskolske osnovy vymyslet lidi, ktere kdysi kdosi
naucil, ze Pascal je vhodny jazyk pro vyuku zakladu programovani, o moc lepsi
to nebude. Na mezinarodnich soutezich se bezne pouziva Common Lisp, Python
nebo treba OCAML a taky to zvladaji.

Jinak myslenka vypracovani reseni v Pythonu je zajimava...