[python] pygtk2.4 na windoze

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Neděle Říjen 31 10:11:20 CET 2004

spooky.ln napsal(a):

> chtel bych se zeptat jak vam chodi nove pygtk2.4 ve win ? jelikoz jsem
> doma updatoval na linuxu knihovny a python,chtel jsem povysit i v
> praci na win. tak jsem nainstaloval "Gtk+ Development Environment for
> Windows 2.4-rc22" a pygtk2.4.0 vsechno behalo v poradku,az najednou
> nejake veci ktere sly predtim spustit prestaly chodit :( s hlasenim
>
> RuntimeError: can't create const
> RuntimeError: can't create const
>
> Traceback (most recent call last):
>   File "C:\ROTAXMAME\simple.py", line 1, in -toplevel-
>     import gtk
> [...]

PyGTK pouzivam jen dva mesice a tak v tom jeste porad nejsem moc doma.
Chtel jsem taky aktualizovat, ale jak jsem si tak precetl tvuj e-mail,
tak asi jeste chvilku pockam.
Na tom prikladu me zarazi jen jedna vec a to posledni radek. Mam pocit
ze gtk.mainloop() je deprecated uz v me 2.0. Mozna to v 2.4 uz vyradili
uplne. To same dela gtk.main().

Omlouvam se, jestli je to hovadina.

Ivo

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071