[python] Re: PyGTK2.4

spooky.ln spooky.ln na c-box.cz
Neděle Říjen 31 15:32:10 CET 2004

> PyGTK pouzivam jen dva mesice a tak v tom jeste porad nejsem moc doma.
> Chtel jsem taky aktualizovat, ale jak jsem si tak precetl tvuj e-mail,
> tak asi jeste chvilku pockam.
> Na tom prikladu me zarazi jen jedna vec a to posledni radek. Mam pocit
> ze gtk.mainloop() je deprecated uz v me 2.0. Mozna to v 2.4 uz vyradili
> uplne. To same dela gtk.main().
>
> Omlouvam se, jestli je to hovadina.
 pro vyvoj pouzivam WingIDE Lite 1.1 a v tom jsem proste pod win nespustil
ani trivialni

import pygtk
pygtk.require("2.0")
import gtk
win = gtk.Window()
win.set_title("pokus")
win.show()
gtk.main()

vzdy to skonci chybou v debuggeru :

Attribute not found: 'module' object has no attribute 'Font'

Traceback (innermost last):

File "<string>", line 1, in ?

File "c:\ROTAXMAME\rotaxmame.py", line 3, in ?
  import gtk
File "C:\Python23\Lib\site-packages\gtk-2.0\gtk\__init__.py", line 97, in ?
  load_font = _Deprecated(gdk.Font, 'load_font', 'gdk')

bohuzel toto dela i ve WingIDE 2.0 ktere jsem kvuli tomu stahl :(   zajimave
ovsem je ze z obycejneho IDLE to take nebezi

ale uz to zase bezi bez problemu z PythonWin !!!.

opravdu nevim :( zkusim jeste zazalohovat co se da a udelat novou instalaci
celeho Pythonu.Pak dam vedet.
tohle se mi deje na  Win2000,Python 2.3.3 ,PyGTK2.4.0 a Gtk+ Development
Environment for Windows 2.4-rc21