[python] Treeview v GTK

Ivo Stolpa pussa na pussa.cz
Neděle Září 5 19:09:02 CEST 2004

Zdravím,

udělal jsem si malou databázovou aplikaci (pro studijní účely) v Python
- GTK - Firebird. Data zobrazuji v Treeview. Vše funguje jak v Linuxu,
tak ve Windows.

Mám ale jeden (jeden? :-) problém, který zatím nedokážu rozlousknout.
Když se klikne na titulku sloupce, tak ten se seřadí vzestupně a při
druhém kliknutí sestupně. Problém je v tom, že v Linuxu se seřazení
provede správně (myslím tím ve smyslu českých třídících konvencí). Ve
Windows ale ten samý program  provede řazení špatně. GTK+ jede v unicode.

Nemáte někdo s tímto nějaké zkušenosti. přiznám se, že v tom kódování
poněkud plavu a to i na úrovni Pythonu.

Díky za každou odpověď.

Ivo

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071