[python] zkusenosti s zope x3

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Září 13 12:56:57 CEST 2004

Dne pondělí, 13. září 2004 12:45 Jaroslav Lukesh napsal(a):
> > Zope 2.7 jsem se rozhodl ignorovat, jelikoz je v nem oproti 2.6 spousta
>
> napodobne ;-)
>
> Navic ma zajimave problemy s cestinou, zkuste jej navstivit z ceskeho
> prostredi na linuxu v konqueroru ci mozille, a MSIE na woknech (dostanete
> chybovou hlasku), zatimco lynxem se na ten web dostanete bez potizi. To
> same pokud mate nastaveno vse jako anglicke, zadne potize. Uz jsem to
> hlasil na collector, ale nezda se ze by tomu zrovna moc porozumneli, nebo s
> tim aspon chteli neco delat. Holt se jim ta chyba tezko overuje.

zapomel jsem priklad: www.dzug.org:

Site Error

UnicodeEncodeError

 'charmap' codec can't encode character u'\u0159' in position 1: character
maps to (Also, an error occurred while attempting to render the standard
error message.)Traceback (innermost last): Module ZPublisher.Publish, line
180, in publish_module_standard Module
Products.PlacelessTranslationService.PatchStringIO, line 51, in new_publish
Module ZPublisher.Publish, line 131, in publish Module Zope.App.startup, line
204, in zpublisher_exception_hook Module ZPublisher.Publish, line 101, in
publish Module ZPublisher.mapply, line 88, in mapply Module
ZPublisher.Publish, line 39, in call_object Module
Products.CMFCore.PortalContent, line 116, in __call__ Module
Shared.DC.Scripts.Bindings, line 306, in __call__ Module
Shared.DC.Scripts.Bindings, line 343, in _bindAndExec Module
Products.CMFCore.FSPageTemplate, line 191, in _exec Module
Products.CMFCore.FSPageTemplate, line 124, in pt_render Module
Products.PageTemplates.PageTemplate, line 96, in pt_render - Module
TAL.TALInterpreter, line 189, in __call__ Module TAL.TALInterpreter, line
233, in interpret Module TAL.TALInterpreter, line 663, in do_useMacro Module
TAL.TALInterpreter, line 233, in interpret Module TAL.TALInterpreter, line
408, in do_optTag_tal Module TAL.TALInterpreter, line 393, in do_optTag
Module TAL.TALInterpreter, line 388, in no_tag Module TAL.TALInterpreter,
line 233, in interpret Module TAL.TALInterpreter, line 552, in
do_insertTranslation Module TAL.TALInterpreter, line 615, in translate Module
Products.PageTemplates.TALES, line 264, in translate Module
Products.PlacelessTranslationService.PlacelessTranslationService, line 118,
in translate Module
Products.PlacelessTranslationService.PlacelessTranslationService, line 530,
in translate Module ZPublisher.HTTPResponse, line 434, in _encode_unicode
Module encodings.iso8859_15, line 18, in encode UnicodeEncodeError: (see
above)

Troubleshooting Suggestions

The URL may be incorrect.
The parameters passed to this resource may be incorrect.
A resource that this resource relies on may be encountering an error.

For more detailed information about the error, please refer to error log.

If the error persists please contact the site maintainer. Thank you for your
patience.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux